FØDT SMIDIG
Din neste fantastiske oppelevelse er 50 tommer bred og så langt som du er villig til å gå. Dens Can-Ams innstilte konstruksjon gir den mest komfortable, smidige og tilpasningsdyktige SSV noensinne—EU-godkjent versjon.
VI GJØR IKKE NOE HALVVEIS
Med andre ord, reiseklar bredde uten kompromisser. Vi forlangte det samme av ingeniørene som det du gjør: Egenskaper til å kjøre der hjertet ditt fører deg, og sete, førerkupéen og kontroller som ikke tar deg ut av komfortsonen. Det er på tide å treffe det første Can-Am offroad-kjøretøyet som er konstruert på kompakte 50-tommer: Maverick Trail DPS.
DINE NYE FAVORITT-HESTEKREFTER
Rotax med 51 eller 75 hestekrefter i hver eneste Maverick Trail får hjertet til å banke litt fortere. Vi klarer ikke å la være å liste opp alle eventyrene, trofeene eller premiene som 800 - 800-ccm V-twin-motoren har vunnet, da dette delvis er grunnen til at du drømmer om hvor disse kraftpakkene kan bringe deg.
360-GRADER MED MUSKLER
Velkjent for sin innovative og reaksjonsvillige dynamiske servostyring, tilbyr Maverick Trail enkel styringsassistanse til føreren og tilpasser seg kjøretøyets hastighet. Ved lav hastighet økes servoen for å redusere anstrengelsen med å styre, mens den i høyere hastigheter reduseres for å gi føreren maksimal følelse med styringen.
KLAR FOR OVERTID
I årevis har vi bygget kjøretøy for fritid og rekreasjon. Vi har lykkes med alle og kan ikke unnlate å nevne hvor vellykket kombinasjonen av vårt nye hurtigresponssystem T (QRS-T), CVT-transmisjon og valgbar 2WD / 4WD med selvlåsende frontdifferensial er for å tilfredsstille dine fremtidige planer. Nå med høy luftstrøm og elektronisk drivreimbeskyttelse som gjør at CVT kan ta i bruk Rotax-turtallet i krevende terreng langt utover natten.
NYT TUREN
Med Rotax-motor, Can-Am drivverk, Ergo-Lok førerkupéen og avanserte fjæringsoppsett vil føreren oppleve stor tilfredshet ved navigering gjennom den valgte løypa. Justerbar styring, et robust ratt og digitalt display med flere funksjoner er alt du trenger for å fortsette—med elektronisk Hill Descent Control når du trenger det.
MÅLER FJÆRINGEN
Dobbel A-arm forhjulsoppheng og TTA-T bakhjulsoppheng er bygget for løypekjøring og leverer opp til 10” fjæringsvei foran og 10,5” fjæringsvei bak.
KROPP OG SJEL
Dette er ingen krympet Maverick eller oppblåst Outlander, den er spesiallaget for løypekjøring. Med to midtplasserte seter ble hele Ergo-Lok-førerkupéen skapt med banebrytende plass for passasjerene, uten at det har gått på bekostning av mulighetene til å sno seg ned smale stier og gjennom tette løyper.
LÅST OG LASTET
Ti. Så mange LinQ festepunkter er innebygget i Maverick Trail. Det synes kanskje litt i overkant, men vi vet hva denne UTV er i stand til—og at du gjerne vil utnytte hver lille del av den. Velg fra BRP-designede og -konstruerte utstyrsvesker, utstyrsstativer, våpenhyller—mer enn 100 tilsammen. I tillegg kommer alle modeller komplett utstyrt med en tilbehørsklar 650 W magneto for å håndtere ekstra elektronikk eller utstyr.
IKKE TIL Å TA FEIL AV
Med begrenset plass har hver eneste detalj på Maverick Trail en hensikt. Stil og funksjon er en helhet, Can-Ams DNA er spredt over et 50-tommers bredt lerret. Fra sine 55-watts hovedlys til LED baklys, integrerte veltebur til 136 kilos oppbevaringsboks, ingen detaljer er skjult—og de viktigste og beste egenskapene kan kontrolleres av deg.
FORSTÅ DET
Reklamer for beskyttelsesplater forteller deg aldri at å være «robust» ikke er godt nok når du er milevis unna mobildekning. Det du trenger er et kjøretøy som er mekanisk robust, overbygget, med god konstruksjon—og som tåler en støyt. Fra stålburet til integrert frontstøtfanger av stål og injiserte hele beskyttelsesplater er Maverick Trail utstyrt og klar for en utfordring.
UTEN SPØRSMÅL
Når et kjøretøy er bygget på riktig måte, er dets skapere mer bekymret for holdbarheten enn hva eierne er—de har det altfor travelt med å erobre fjellene. Vi ønsker på ingen måte å stå i veien for eventyrene. Maverick Trail selges rett fra fabrikk med 1 års drift* før første planlagte vedlikehold. Som et bevis på tillit tilbyr Can-Am 2-års garanti på sine kjøretøyet.
* Vedlikeholdsplanen kan variere avhengig av din type kjøring. Se brukerhåndboken for komplett vedlikeholdsplan.
EKSKLUSIV ABS INNOVASJON
Anti-Lock Bremse System (ABS) opprettholder stabilitet ved bremsing på alle typer underlag og gir presis og forutsigbar respons ved å hindre at hjulene låser seg. Spesielt utviklet og testet for terrengbruk. Can-Am ABS-systemet griper inn bare når du virkelig trenger det